Benvenuti à i nostri siti web!

Prudutti Principali

Jiangxi Ningxin New Materials Co., Ltd. hè a sucietà matrice di Jiangxi Ningheda New Materials Co., Ltd., chì si trova in u Parcu Industriale High-tech di a Fengxin County, a cità di Yichun, in a pruvincia di Jiangxi. Hè u solu produttore di materie prime di grafite in u sudeste di a Cina. Blocchi di grafite è verghe di grafite produtte da Ningxin sò largamente ricunnisciute da i clienti in casa è à l'esteru. U principale prucessu di produzzione di materiali di grafite hè u seguente:

Jiangxi Ningheda New Material Co., Ltd. hè principalmente impegnatu in l'usinamentu di prudutti di grafite è in servizii di supportu di prudutti di grafite. Hè specializatu in furnisce materiali di grafite, elettrodi di grafite è prudutti di grafite cunnessi per l'industria di batterie di litiu, industria di terre rare, industria di macchine, aeroespaziale, semiconduttori elettronichi è industrie fotovoltaiche solari, è furnisce servizii tecnichi d'applicazione currispondenti è soluzioni d'aghjurnamentu di tecnulugia per queste industrie è prudutti .

I principali prudutti sò bloccu di grafite, tondu di grafite, scatula di grafite, sagger di grafite, barca in grafite, crogiolu di grafite, tubu di grafite, piastra di grafite, asta di grafite, riscaldatore di grafite, tubu di riscaldamentu in grafite, rotore di grafite, muffa di fusione cuntinua di grafite, muffa di lingotto di grafite, materiale di grafite di grana media per scambiatore di calore in grafite, rulli di grafite, rota di grappulu di grafite, ecc.

1. Stabilità termica: per l'usu di e cundizioni calde è fredde, trattamentu speciale per assicurà l'affidabilità di a qualità di u pruduttu.

2. Resistenza à a currusione: struttura materiale uniforme è fina, ritarda l'erosione di l'usu di i gradi.

3. resistenza à l'impattu: a capacità di suppurtà à un scossa termica alta, cusì u prucessu pò esse assicuratu.

4.Risistenza à l'Acid: l'addizione di materiali speciali hà miglioratu significativamente e proprietà fisiche di u materiale, prestazioni eccellenti in termini di resistenza à acidi, è allunganu assai a vita di serviziu di u grafitu.

5. Alta cunduttività termica: un altu cuntenutu di carbone fissu assicura una bona cunduttività termica, accurtà u tempu di dissoluzione è riduce significativamente u cunsumu d'energia.

6. Cuntrollu di l'inquinamentu: cuntrollu strettu di a cumpusizione di u materiale, per assicurà chì l'inquinamentu di u materiale sia assai riduttu.

7. Stabilità di qualità: tecnulugia uniforme di furmatura di pressatura statica, prucessu è sistema di cuntrollu di qualità assicuranu più pienamente a stabilità di u materiale.

8. A tecnulugia di trasfurmazione avanzata, a tolleranza è l'aspettu sò megliu cà e norme di i clienti.

9. Cù prufessiunali chì sò familiarizati cù l'industrie relative à i clienti, ponu furnisce persunalizazione prufessiunale è servizii di supportu.


Tempu di posta: Apr-13-2021