Benvenuti à i nostri siti web!

Fiere di Gioielli HK

In u 2019, a nostra sucietà, Jiangxi Ningheda New Material Co., Ltd., hà participatu à a Fiera di i Gioielli di Hong Kong di Ghjugnu è à a Fiera di i Gioielli di Hong Kong di Settembre, è hà ricevutu parechji pruduttori è cummircianti di parechji paesi impegnati in l'industria di a gioielleria. À a mostra, i clienti eranu pieni di lode per i nostri prudutti. Parechji clienti anu fattu cumandamenti direttamente dopu à u ritornu, è anu mantenutu una relazione di cuuperazione cun noi finu à avà.

I nostri prudutti anu una bona conducibilità termica è resistenza à alta temperatura. Durante l'usu à alta temperatura, u coefficiente di espansione termica hè chjucu, è hà certa resistenza à a tensione à u calore è u fretu rapidi. Hà una forte resistenza à a currusione à l'acidi è à e soluzioni alcaline, è hà una stabilità chimica eccellente.

A causa di e eccellenti proprietà sopra elencate, hè ampiamente adupratu in a fusione di acciai d'attrezzi in lega è in a fusione di metalli non ferrosi è di e so leghe in a metallurgia, u casting, macchinari, chimichi è altri settori industriali. È hà un bon effettu tecnicu è ecunomicu.

1. E caratteristiche di e materie prime: alta purezza, alta densità, bona resistenza à alta temperatura, resistenza à l'ablazione, resistenza à l'erosione, resistenza à l'ossidazione, resistenza à i scossi termichi;
2. Resistenza à alta temperatura, resistenza à a currusione, vita di serviziu più longa;
3. A tecnulugia di trasfurmazione avanzata, a tolleranza è l'aspettu sò megliu cà e norme di i clienti;
A persunalizazione prufessiunale è i servizii di sustegnu ponu esse furniti secondu e esigenze di u cliente.

À propositu di a fiera di gioielli HK:
Un portfolio cumpletu di ghjuvelli chì offre una soluzione tutale à i vostri bisogni glubali
Una piattaforma cummerciale unica di mostre, eventi, media di gioielli è soluzioni digitali pensate per serve l'industria di gioielli internaziunali è di pietre preziose.
E fiere mundiali di ghjuvelli. E fiere di ghjuvelli più prufessiunali cù più di 200.000 cumpratori è più di 9.700 espositori, cumpresu a Settimana Hong Kong Jewellery & Gem Fair, u primu avvenimentu di ghjuvelleria in u mondu.
Gioielli Media & Soluzioni Digitali. Un portafogliu di prudutti stampati è digitali, guidatu da JNA è JewelleryNet.com chì copre l'ultimi sviluppi cun una visione internaziunale è riunisce i prufessiunali di gioielleria di u mondu sanu nantu à u nostru portale B2B di gioielli di punta.
Avvenimenti High-Profile. U Premiu JNA annuale mette in scena unu di i più prestigiosi prugrammi di premii per ricunnosce l'innovazione è l'eccellenza in l'industria.


Tempu di posta: Apr-13-2021