Benvenuti à i nostri siti web!

I clienti europei venenu à visità a nostra sucietà

A matina di u 12 di nuvembre di u 2019, i clienti europei di a nostra sucietà sò ghjunti à a nostra sucietà per una visita. Per nome di u sgiò Ju, u direttore generale di Jiangxi Ningheda New Material Co., Ltd., hà datu una cordiale accolta à i clienti è hà organizatu un travagliu di accolta minuziosu.

I clienti europei anu visitatu prima a nostra sucietàs sala di mostra è eranu pieni di lode è interessu per e nostre mostre. Dopu sò ghjunti à l'attellu di trasfurmazioni è anu vistu un batch di prudutti ch'elli avianu acquistatu chì eranu in trasfurmazione. Anu pruvatu è danu subitu una grande impressione di a nostra tecnulugia di trasfurmazione. Pollice, parolle di lode sò al di là di e parolle. Durante a visita di un attellu di un'ora, Mr. Liang, direttore di u Dipartimentu di u Cummerciu Esternu, hà presentatu in dettaglio l'attrezzatura di trasfurmazione è a tecnulugia di ogni attellu, è hà rispostu in dettaglio à e dumande di i clienti europei. I clienti anu lasciatu una prufonda impressione di u nostru bonu ambiente di travagliu, un prucessu di produzzione ordinatu, è un rigore cuntrollu di qualità, un'ambiente di travagliu armoniu è impiegati chì travaglianu duramente.

Dopu a visita, Ms Deng, u presidente di a sede principale, hà datu una presentazione dettagliata à i clienti europei nantu à u statu di sviluppu attuale di a sucietà è i miglioramenti tecnichi di l'attrezzatura. I clienti europei anu ancu dichjaratu chì e duie parti sò diventate sempre più vicine in u prucessu di cooperazione in l'ultimi dui anni. I sforzi di appalti continuanu à aumentà. E duie parti anu manifestatu a speranza chì in u futuru possinu apprufundisce a so comprensione è realizà un benefiziu mutuale è un sviluppu cumunu in cuuperazione!


Tempu di posta: Apr-13-2021